vrijdag 6 juli 2012

DIY

Ik ben een crea bea meisje! Ik hou ervan om te knutselen en dit kan met vanalles zijn! Een DIY makes me smile!
Als pedagogisch medewerker kan ik gelukkig (bijna) elke dag mijn creativiteit kwijt, maar eenmaal thuis zit ik ook niet stil. Ik snuffel vaak op internet naar de leukste DIY.
Deze DIY heb ik gevonden op VTwonen.
We hebben echt een leuk appartement ( al zeg ik het zelf;)). Ik woon er samen met mijn vriend en 2 katties, love them! We wonen midden in het centrum en niet ver van alles waar we van houden! Ik verander regelmatig iets in mijn huis en vind het leuk om dingen te maken voor in ons huis.


Ik ben naar het bos geweest en hebben daar de takken die op de grond lagen meegenomen. Het is niet de bedoeling dat je de takken zelf van de boom breekt, anders heb je de boswachter achter je aan!






De takken heb ik wit gespoten, maar dit kan je natuurlijk ook gewoon in een andere kleur doen.
Ik heb gekozen voor wit omdat dat mooi bij onze inrichting past en het staat lekker fris!






Ik heb van vilt hartjes gemaakt en met zilver lint opgehangen. De hartjes heb ik zelf getekend maar je kan ze ook via google vinden.





Ik ben erg blij met het resultaat en wil er nog wat meer hartjes en schelpen in hangen.


Liefs XX!

7 opmerkingen:

Anca zei

This is such an amazing idea, I never thought of it, you are so talented!

Urban Decay Giveaway on 101 Fashion Street

Lolita in the Mix zei

Echt heeel leuk!! Ik hou ook van crea bezig zijn! Zat vroeger als kind zelfs jaren op de knutselclub, haha ;-)

xoxo lorena

http://www.lolitainthemix.blogspot.com

LAURA zei

Wat een leuk idee! :D

Inass zei

Bedankt voor je berichtje!

Oh wat leuk, ziet er creatief uit. Good job!

Love,
http://inass-myfashion.blogspot.nl/

P.S. CHECK OUT MY NEW POST :)

Unknown zei

Lovely! Have a great weekend sweetie!:)

Jenna Hughes zei

very creative!

http://underthefluorescents.blogspot.com/

Ioana-Carmen zei

such an amazing idea! <3
Fashionspot.ro